Επιστροφές Προϊόντων

Αλλαγή σε μέγεθος ή σε είδος

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την αλλαγή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο 2105028941.

Η αλλαγή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους ή είδους, είναι δωρεάν και το κόστος το επιβαρύνεται το κατάστημά μας. Σημειώνουμε πως η αλλαγή ενός προϊόντος γίνεται με έξοδα του καταστήματός μας μόνο μια φορά. Για κάθε επιπλέον αλλαγή, επιβαρύνεται ο πελάτης με το ποσό των 3,00€.

Η αλλαγή θα πραγματοποιηθεί στο χώρο σας, κάνοντας ανταλλαγή με τον courier (χέρι με χέρι). Δηλαδή θα παραλάβετε το δέμα με τα νέα προϊόντα και εσείς θα παραδώσετε το δέμα με τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε.

 

Πολιτική Επιστροφών

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας στο τηλέφωνο 2105028941. Επιστροφές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση δεν γίνονται δεκτές.

Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει:

  • Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική τους  κατάσταση , χωρίς σημάδια φθοράς, λερώματα και κατάλληλα για επαναπώληση.
  • Όλα τα προϊόντα πρέπει να φέρουν όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχαν κατά την αγορά τους καθώς και το δελτίο λιανικής πώλησης που τα συνόδευε.

Η επιστροφή της αξίας του προϊόντος που επιστρέφεται γίνεται με κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε στις συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες Πειραιώς, AlphaBank ή Eurobank μέσα σε χρονικό διάστημα πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του εμπορεύματος.

Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας μεταφορών που επιθυμείτε εσείς

Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος και πραγματοποιείται μεσω της εταιρείας μεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε, μόνο όταν:

  • Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
  • Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
  • Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

X